TRADE MARKETING CONGRESS, 27 FEBRUARIE 2025,
Ediția a XIV-a, Biavati Events

ALTERNATIVE
IN-STORE

Ce poţi construi in-store pentru păstrarea memoriei brandului într-o perioadă dominată de comunicarea ofertelor

ALBUM FOTO EDITIA 2024

Inflaţia consistentă şi persistentă din ultimii 3 - 4 ani a limitat treptat libertatea de mişcare şi de exprimare a operatorilor din FMCG şi Food Retail la un spaţiu strâmt, delimitat de promoţii cu discount, oferte speciale, scheme de discount progresiv, vouchere de cumpărături, cupoane de reduceri şi altele asemenea. Fireşte: cum să ignori tema de maxim interes pentru cei mai mulţi consumatori? Majoritatea scenariilor de trade marketing au fost construite în jurul acesteia. Rezultatul: o monotonie.

Aceleaşi episoade cunoscute rulează în buclă de câteva sezoane. Vedeta este, invariabil, avantajul financiar oferit consumatorilor, variabilă fiind doar forma acestuia. Brandul, de produs sau de retail, este personajul secundar; beneficiile oferite de produse şi avantajele aduse de gama serviciilor in-store sunt abia sesizabile, în plan secund.

RISCUL MAJOR NU ESTE ABSENŢA TEMPORARĂ A BRANDULUI DIN PRIM PLAN, CI OBIŞNUINŢA CONSUMATORILOR CU IDEEA CĂ ALTERNATIVA LOR E SĂ ALEAGĂ DINTRE DOUĂ OFERTE, NU DINTRE DOUĂ PRODUSE DIFERITE. Concentrarea excesivă a comunicării de marketing şi trade marketing pe oferte de preţ sau alte avantaje financiare tinde să ducă în uitare caracteristicile produselor şi ale serviciilor, dar şi legăturile emoţionale cu shopperii.

Ediţia 2025, a 14-a, a Congresului de Trade Marketing convoacă şi provoacă specialiştii din marketing şi trade marketing, din achiziţii şi operaţional, din agenţiile de research şi de marketing să nuanţeze comunicarea şi să dezvolte alternative in-store la tendinţa de pierdere a memoriei brandului.


PROGRAM

Trade Marketing Congress, ediția a XIV-a: ALTERNATIVE IN-STORE



8:30. Primirea invitaţilor. Cafeaua de dimineaţă oferită de Beanz de la Strauss România

9:00. Deschiderea conferinţei TMC 2025

9:10. Sesiunea 1 – Reperele prezentului

Discutăm despre:
• Cum a evoluat importanţa promoţiilor, în general a avantajelor de ordin financiar, în vânzările de bunuri de folosinţă zilnică?
• Ce tipuri de promoţii au o tendinţă de creştere în importanţă?
• Ce observăm analizând dinamica factorilor care determină decizia de cumpărare în categorii pe produse alimentare, nealimentare şi băuturi?
• Cât loc există pentru brand în campaniile de promovare centrate pe oferte de preţ?

10:30. Pauză de cafea cu Beanz. Business networking

11:00. Sesiunea 2 – Comunicare alternativă

Discutăm despre:
• Idei noi, moderne pentru personalizarea interacţiunii cu brandul şi cu oamenii din spatele acestuia. Situaţii particulare: shopping experience şi brand experience în retailul de proximitate şi convenience.
• Cum poate fi intensificată şi îmbunătăţită interacţiunea cu produsul în e-comm?
• Cum aleg brandurile lider să comunice atributele distinctive?
• Cum transformăm valorile de brand în factori principali ai deciziei de cumpărare?


14:00. Scurte concluzii. Închiderea evenimentului
14:10. Masa de prânz. Business Networking

SPEAKERI

Nicoleta-Scarlat

NICOLETA SCARLAT

Director Marketing și Vânzări,
Eisberg

Noemi-Varga

NOEMI VARGA

Specialist PR,
dm Drogerie Markt

Bogdana Gheorghe

BOGDANA GHEORGHE

Managing Director,
RetailZoom

mihaela.alexandru

MIHAELA ALEXANDRU

Managing Partner,
To Know

dana nae popa

DANA NAE POPA

Empowering Owner & Managing Director,
PASTEL

Teodora-Migdalovici

TEODORA MIGDALOVICI

Fondator,
The Alternative School & LoveAndLobby

Gabriel-Petcu

GABRIEL PETCU

Category Development & E-Comm Manager,
Ursus Breweries

Michael-Kaiser

MICHAEL KAISER

DIRECTOR COMERCIAL,
Sezamo

Traian-Nastase

TRAIAN NĂSTASE

Managing Partner,
iSense Solutions

REZERVARI

PRET

200
  • + TVA

DISCOUNT PENTRU GRUPURI

  • 5% pentru 2 persoane
  • 7% pentru 3-4 persoane
  • 8% pentru 5 sau mai multe persoane

Alege-ti locurile pe care le doresti la Congresul de Trade Marketing!

3 pasi pentru a-ti asigura locurile cu vizibilitate maxima:

1. Consulta PLANUL SALII pentru a-ti alege locul si masa dar si pentru a vedea lista companiilor confirmate!
(Ex.: masa 1, loc a, b, c...)

2. Completeaza FORMULARUL DE REZERVARE si in cel mai scurt timp iti confirmam rezervarea locului/locurilor in sala!

3. Plateste in 72 de ore de la primirea facturii si pregateste-te de conferinta!

CONTACT

S.C. PIATA TRADE SERVICES SRL
Punct de lucru: Strada Dr. Constantin Severeanu, nr. 22, sector 5, Bucuresti
Cod Unic de Inregistrare: RO 32819829
Nr. Registrul Comertului: J40/2061/2014
Email: office@piatatrade.ro
Telefon: 0741 278 651

FII INFORMAT!

Subscribe Now
Email Address