TRADE MARKETING CONGRESS, 7 MARTIE 2023, Ediția a XII-a
Pentagon Events

MAGNETISM DE BRAND

Este nevoie de magnetism pentru a-ţi păstra clienţii aproape atunci când toţi competitorii fac eforturi intense de a-i atrage.

VEZI PROGRAM

În febra inflației, clienții au o predispoziție mărită de a migra spontan către oferta cool a momentului. Riscul de destabilizare a businessului este cel mai ridicat în sectorul în care operează cele mai multe branduri puternice, aflate în competiția permanentă pentru câștigarea bugetelor de cheltuieli zilnice ale clienților. Natural, loializarea a urcat pe locul 1 pe ordinea de zi a profesioniștilor din industria bunurilor de larg consum.

Toate brandurile – de produs şi de retail – investesc tot mai multe resurse de inteligență, experiență, profesionalism şi, desigur, resurse financiare în iniţiativele pentru loializarea clienţilor. Reuşita în această competiţie cere, însă, ceva mai aparte: magnetism.

Este nevoie de magnetism pentru a-ţi păstra clienţii aproape atunci când toţi competitorii fac eforturi intense de a-i atrage.

Cum să induci magnetism brandului nu înveţi undeva anume, dar poţi descoperi. De unde te poţi inspira în acest sens, ce trebuie să afli, ce e bine să faci şi ce e bine să eviţi să faci – iată câteva dintre întrebările la care îşi vor putea răspunde participanții la ediţia 2023 a Congresului de Trade Marketing. La baza tuturor răspunsurilor la întrebările de mai sus se află discuţiile aprofundate pe tema loializării.


PROGRAM

Trade Marketing Congress, ediția a XII-a: MAGNETISM DE BRAND



8:30. Primirea participanţilor. Cafeaua de dimineaţă

9:00. Deschiderea conferinţei – sala Sunrise

9:05. Cuvânt de bun venit Cristian Bădescu – Piaţa

9:10. Sesiunea 1 – Fundamentele loialităţii
Vorbim despre:
• Cât de mult suntem înclinaţi spre loialitate, către ce anume şi de ce?
• Ce observăm dacă măsurăm loialitatea shopperilor şi consumatorilor în diverse categorii de produse şi diverse canale de retail?
• Ce anume ne atrage la brandurile preferate?

9:10. Prezentare Adina Iancu şi Ioana Daviţoiu – ISRA Center Marketing Research
9:30. Prezentare Antonia Kritikou şi Bogdana Gheorghe – RetailZoom

9:50. Pauză de cafea. Business networking

10:10. Sesiunea 2 – Soluţii de magnetizare
Vorbim despre:
• Loialitatea se cumpără sau se câştigă? Şi dacă da, atunci cu ce şi cum?
• Pe ce anume se bazează loialitatea clienţilor?
• Diferite strategii de loializare. Soluţii inspiraţionale
• Rolul imaginii şi al comunicării în inducerea magnetismului de brand

10:15. Dialoguri 1:1 cu Alexandra Rusu – Tchibo Brands
10:35. Prezentare Ioana Şapera – Ursus Breweries
10:55. Dialoguri 1:1 cu Bogdan Lupu – Carrefour România
11:15. Dialoguri 1:1 cu Oana Stîncel – Macromex
11:35. Prezentare Dana Dobrescu – Mondelez
11:55. Dialoguri 1:1 cu Noemi Varga – dm drogerie markt
12:15. Prezentare Dana Nae Popa şi Laura Iane – Pastel

12:35 Pauză de cafea. Business networking

12:50 Sesiunea 3 – Utile: apps & tools
Vorbim despre:
• Ce noi instrumente şi aplicaţii există pentru evaluarea şi creşterea loialităţii clienţilor?
• Ce soluţii oferă tehnologia digitală pentru eficientizarea proceselor care conduc către creşterea loialităţii clienţilor?
• Aplicaţii şi soluţii care contribuie la magnetismul brandurilor.

12:50. Prezentare Antonia Kritikou – RetailZoom Cyprus
13:10. Prezentare Marius Iurian – Transart
13:30. Prezentare Ionuţ Vlad – Tokinomo

13:50. Scurte concluzii. Încheierea conferinţei
14:00. Masa de prânz – Pentagon RoofTop

SPEAKERI

alexandra-rusu

ALEXANDRA RUSU

Marketing Director România & Bulgaria,
Tchibo Brands

Oana_Stincel

OANA STINCEL

Director Marketing,
Macromex

Marius-Iurian

MARIUS IURIAN

Managing Partner,
Transart

Noemi-Varga

NOEMI VARGA

Specialist Marketing,
dm drogerie markt

Bogdan-Lupu

BOGDAN LUPU

Director of Loyalty and Mobile,
Carrefour România

Ioana-Sapera

IOANA-MARIA SAPERA

SENIOR OFF TT CHANNEL MANAGER,
Ursus Breweries

Dana-Dobrescu-Mondelez

DANA DOBRESCU

Manager Corporate & Government Affairs România,
Mondelēz International

Ionut-Vlad

IONUȚ VLAD

CEO,
TOKINOMO

Bogdana Gheorghe

BOGDANA GHEORGHE

Managing Director,
RetailZoom

Antonia

ANTONIA KRITIKOU

Strategic Business Data Scientist,
RetailZoom Cyprus

Dana-Nae-Popa

DANA NAE POPA

Owner & Managing Director,
pastel

Laura-Iane

LAURA IANE

Creative Director,
pastel

Adina-Iancu

ADINA IANCU

Head of Qualitative Research,
ISRA Center

Ioana-Davitoiu

IOANA DAVIȚOIU

Quantitative Research Coordinator,
ISRA Center

REZERVARI

PRET

180
  • + TVA

DISCOUNT PENTRU GRUPURI

  • 5% pentru 2 persoane
  • 8% pentru 3-4 persoane
  • 10% pentru 5 sau mai multe persoane

Alege-ti locurile pe care le doresti la Congresul de Trade Marketing!

3 pasi pentru a-ti asigura locurile cu vizibilitate maxima:

1. Consulta PLANUL SALII pentru a-ti alege locul si masa dar si pentru a vedea lista companiilor confirmate!
(Ex.: masa 1, loc a, b, c...)

2. Completeaza FORMULARUL DE REZERVARE si in cel mai scurt timp iti confirmam rezervarea locului/locurilor in sala!

3. Plateste in 72 de ore de la primirea facturii si pregateste-te de conferinta!

CONTACT

S.C. PIATA TRADE SERVICES SRL
Punct de lucru: Strada Dr. Constantin Severeanu, nr. 22, sector 5, Bucuresti
Cod Unic de Inregistrare: RO 32819829
Nr. Registrul Comertului: J40/2061/2014
Email: office@piatatrade.ro
Telefon: 0741 278 651

FII INFORMAT!