5 MARTIE 2020, EDITIA a IX-a
STEJARII COUNTRY CLUB, BUCURESTI

o 9 abordare

Competiţia dintre branduri – de produs sau de retail – nu mai este una de preţ.
Nu mai e atât de simplu. Ecuaţia succesului a devenit foarte complexă iar rezolvarea componentei sale in-store intră în sfera de competenţă a profesioniştilor din trade marketing. Ca de obicei, există mai multe metode de rezolvare şi, tot ca de obicei, căile optime includ coordonarea eforturilor şi viziunilor furnizorilor, retailerilor şi agenţiilor. Şi, din când în când, şi o nouă abordare.

PROGRAM

Trade Marketing Congress, editia a IX-a: o 9 abordare



Al 9-lea Congres de Trade Marketing propune ca temă centrală o 9 abordare a acţiunilor in-store, în acord cu schimbările remarcabile din obiceiurile, preferinţele şi, mai ales, AŞTEPTĂRILE cumpărătorilor.

9:00 Primirea invitaţilor. Cafea, ceai şi networking

9:20 - 11:00 Sesiunea 1: De la PoP şi PoS la PoI
În cărţile clasice de trade marketing scrie despre PoP şi PoS – punctele de achiziţie şi punctele de vânzare – locurile în care priceperea specialiştilor în domeniu face ca anumite produse să se vândă mai bine decât altele. În cărţile moderne se scrie despre PoI – puncte de interes – noile poluri de atracţie a cumpărătorilor. Create din iniţiativa retailerilor şi cu implicarea decisivă a furnizorilor sau invers, prin inventivitatea trade marketerilor şi agenţiilor şi viziunea nouă a retailerilor, PoI pot consta în asocieri inspirate de produse sau asocieri inteligente ale furnizorilor ori în acţiuni solitare, ieşite din tiparele obişnuite, ale unui singur jucător.

Vorbim despre:
• Importanţa punctelor de interes în influenţarea deciziei de cumpărare. Cât de mare mai este influenţa promoţiei de preţ şi cât de mare e influenţa factorilor emoţionali in-store?
• Cum construim punctele de interes in-store? Ce fel de „materiale” folosim şi ce tehnici aplicăm ?
• Exemple de PoI. Rolul gamei de produse, al recuzitei, al luminii şi sonorului, al semnalizării şi al comunicării.
• Iniţiativele retailerilor, iniţiativele brandurilor.

11:00 - 11:30 Pauza. Cafea, ceai, business networking & brand experience

11:30 - 13:45 Sesiunea 2: Magazinul e o scenă
Trade marketingul poate fi şi altfel – putem crea experienţe perceptibile cu toate simţurile. It’s show time !
Să vorbim despre produse în mod spectaculos, remarcabil, chiar în magazin. În fond, magazinul e o scenă, iar prezentarea produselor poate fi artă. Sau măcar interpretare memorabilă.

Vorbim despre trade marketingul experienţial:
• Studii de caz pe exemple concrete de acţiuni desfăşurate în România şi în diverse colţuri ale lumii.
• Ce avem nevoie să ştim şi în ce trebuie să investim ?
• De fapt, de ce ne-am asuma riscul investiţiei în trade marketing experienţial în loc de investiţii în promoţii ?

13:45 - 15:00 Masa de prânz. Business networking

SPEAKERI

Loredana

LOREDANA CATANĂ Key Customer on Channel Manager, URSUS Breweries SA

Ioana Cîtea

Ioana Cîtea Category & channel development manager, IceCream SCE, Unilever SCE

Andreea-Gaman

Andreea Găman Category Planning Manager Chocolate, Mondelez România

Adina Craciunescu

ADINA CRĂCIUNESCU Managing Partner, DIANA Com

Anca Popescu

ANCA POPESCU Director Cora Pantelimon

Dana Nae Popa

DANA NAE POPA Owner & Managing Director, pastel

Raluca Mancu

DENISA BUCUR Group Key Account Manager, Coca-Cola HBC

Ionut Vlad

Ionuț Vlad CEO Tokinomo

Ionut Nitoi

Ionuț Nițoi Director magazin, Carrefour Corbeanca

Dan Laszlo

DAN LASZLO Client Service Director, D+i Activation

REZERVARI

PRET

150
  • + TVA

GRUPURI

  • 5% pentru 2 pachete
  • 8% pentru 3 pachete
  • 10% pentru 4 sau mai multe pachete

Alege-ti locurile pe care le doresti la Congresul de Trade Marketing!

3 pasi pentru a-ti asigura locurile cu vizibilitate maxima:

1. Consulta PLANUL SALII pentru a-ti alege locul si masa dar si pentru a vedea lista companiilor confirmate!
(Ex.: masa 1, loc a, b, c...)

2. Completeaza FORMULARUL DE REZERVARE si trimite-l la noi ca sa operam rezervarea in sala!

3. Plateste in 72 de ore si pregateste-te de conferinta!

CONTACT

S.C. PIATA TRADE SERVICES SRL
Punct de lucru: Strada Dr. Constantin Severeanu, nr. 22, sector 5, Bucuresti
Cod Unic de Inregistrare: RO 32819829
Nr. Registrul Comertului: J40/2061/2014
Email: office@piatatrade.ro
Telefon: 0741 278 651


FII INFORMAT!