EXCELENTA IN EXPERIENTA DE CUMPARARE
VEZI AICI FOTOGRAFIILE EDITIEI 2018
VEZI AICI FOTOGRAFIILE EDITIEI 2018
Trade Marketing Congress este un eveniment distinct, singurul destinat profesioniştilor din domeniu, activi în FMCG.
Abordează integral domeniul Trade Marketingului, de la obiective si strategie, continuând cu concepte şi mecanisme şi încheind cu implementarea, analiza şi optimizarea campaniilor.
Eveniment interactiv, cu durată de o zi, format conferinţă, structurat în paneluri de discuţii. Fiecare panel cuprinde reprezentanţi ai furnizorilor, retailerilor si specialiştilor în servicii (marketing, merchandising, research).
Creşterea eficienţei acţiunilor de trade marketing în FMCG.
Evidenţierea tendinţelor dominante in evoluţia iniţiativelor de trade marketing.
INTAMPINAREA PARTICIPANTILOR. CAFEAUA DE DIMINEATA
SESIUNEA I: CUM CREĂM SUPER-EXPERIENŢE DE CUMPĂRARE ?
Punctele de vânzare sunt spaţiul de desfăşurare a unor acţiuni pe zi ce trece mai complexe, datorită combinaţiei de raţional şi emoţional care trebuie să fie, în acelaşi timp, ingenioasă şi eficientă: să fie impresionantă pentru clienţi şi să puncteze în rata de retenţie a shopperilor sau/şi în dinamica vânzărilor. Retailerii au nevoie să inoveze continuu pentru a crea experienţe de cumpărare memorabile, iar furnizorii de produse şi servicii îşi dezvoltă abilitatea de a-şi racorda iniţiativele în domeniu la viziunea proprie a fiecărui retailer.
• Ce anume face ca o experienţă de cumpărare să fie cu adevărat memorabilă?
• Care sunt elementele cheie cu care shopperii rezonează deplin ?
• Influenţa factorului uman: rolul special al casierei şi al promoterilor.
• Armonizarea iniţiativelor furnizorului cu viziunea distinctă a retailerului pentru crearea experienţelor de cumpărare diferenţiatoare.
• Cum evaluăm corect randamentul investiţiilor în Shopping Experience ?
PAUZA. BUSINESS NETWORKING
SESIUNEA II: CURENTUL MODERNIST ÎN SHOPPING EXPERIENCE
Fiecare brand - de produs ori de retail - creează în jurul său experienţe de cumpărare conform propriului stil şi profilului clienţilor săi, aşadar adecvat prezentului şi anticipând viitorul apropiat. Nu există reţete consacrate în domeniu. Creativitatea, cunoaşterea profundă a shopperilor, viziunea originală şi, nu în ultimul rând, bugetele alocate sunt „ingredientele” principale.
• Ce concluzii putem desprinde din observarea tendinţelor actuale în crearea experienţelor de cumpărare ?
• Integrarea activărilor in-store cu iniţiativele în spaţiul virtual.
• Poveşti adevărate de succes. Detaliile semnificative ale unor studii de caz relevante
PRANZ. BUSINESS NETWORKING
S.C. PIATA TRADE SERVICES SRL
Punct de lucru: Strada Dr. Constantin Severeanu, nr. 22, sector 5, Bucuresti
Cod Unic de Inregistrare: RO 32819829
Nr. Registrul Comertului: J40/2061/2014
Email: office@piatatrade.ro
Telefon: 0741 278 651