TRADE MARKETING CONGRESS, 28 FEBRUARIE 2024, Ediția a XIII-a
Biavati Events

ALINIERE ŞI DIFERENŢIERE
IN-STORE

Cum să te diferențiezi in-store într-o perioadă de accentuată uniformizare a mecanismelor de marketing și trade marketing și a comunicării către shopperi.

Fotografii 2024

Cronica prezentului în FMCG şi Food Retail sună cam aşa: tot mai mulţi consumatori resimt, tot mai acut, dureri în zona preţurilor.

Tratamentul prescris de furnizori şi de retaileri este unul simpomatic, adică de ameliorare a efectelor: se administrează, zilnic, promoţii cu doză crescută de discount, în alternanţă cu oferte speciale.

Practic, toate brandurile de produse şi de retail sunt mobilizate pe acest front de apărare a puterii de cumpărare, nimeni nu se poate eschiva. Doar că alinierea aceasta pe comunicarea de preţ, discount şi oferte speciale prezintă riscul enorm ca shoperii să nu mai perceapă diferenţa existentă între magazine, respectiv între branduri.

Ediţia 2024 a Congresului de Trade Marketing, pe care Piaţa şi partenerii săi o organizează în data de 28 februarie, provoacă profesioniştii din marketing şi trade marketing, din achiziţii şi operaţional, din agenţiile furnizoare de servicii suport să abordeze tematica diferenţierii in-store într-o perioadă de accentuată uniformizare a comunicării către shopperi şi a mecanismelor de marketing şi trade marketing.


PROGRAM

Trade Marketing Congress, ediția a XIII-a: ALINIERE ŞI DIFERENŢIERE IN-STORE



8:00. Primirea invitaţilor. Cafeaua de dimineaţă - Davidoff Café

8:30. Deschiderea conferinţei TMC 2024

Sesiunea 1 – Cu analizele la zi – sesiune de prezentări

8:40 – Prezentare Andreea Rîşcu, account manager şi Vlad Giogu, group creative director – Pastel
9:05 – Prezentare Traian Năstase, managing director – iSense
9:30 – Prezentare Bogdana Gheorghe, managing director – RetailZoom şi Mihaela Alexandru – To Know

O serie de analize sunt necesare pentru a şti care sunt atributele diferenţiatoare pe care shopperii şi consumatorii le iau în considerare în prezent şi pe care le consideră mofturi.

Vorbim despre:
• Ce ne spun datele companiilor de research despre atributele diferenţiatoare pe care shopperii şi consumatorii le percep şi le valorizează mult şi foarte mult?
• Cum evaluăm importanţa acestor atribute?
• Cum le încorporează brandurile şi magazinele pentru a le converti în factori diferenţiatori?
• Care sunt factorii care determină deciziile de cumpărare şi ce distincţie remarcăm faţă de atributele diferenţiatoare valorizate de shopperi şi consumatori?

10:00. Pauză cu Davidoff Café. Business networking

Sesiunea 2 – Modele de diferenţiere – sesiune de dialoguri şi prezentări

10:30 – Prezentare Ciprian Vintilă, national trade marketing manager – Lactalis
10:55 – Dialog 1:1 cu Cristian Sălceanu, CEO – Sezamo
11:20 – Dialog 1:1 cu Vicky Lăudescu, head of customer experience – Carrefour
11:45 – Prezentare Andreea Tudorache, category development director – Ursus Breweries
12:10 – Dialog 1:1 cu Valentin Cristescu, marketing manager – Profi Rom Food
12:35 – Dialog 1:1 cu Valentina Vesler, director de comunicare – Valvis Holding
13:00 – Dialog 1:1 cu Andrei Popescu, general manager – Freshful by eMAG

Vorbim despre:
• Ce anume aleg brandurile lider pentru a fi altfel? Cum păstrează percepţia aceasta în mintea consumatorilor?
• Ce instrumente de trade marketing ajută cel mai bine astăzi pentru a reţine atenţia shopperului şi a o converti în decizie de cumpărare?
• Teritorii de diferenţiere: raţional, emoţional şi mixt.
• De ce rămân esenţiale brand experience şi shopping experience?
• Cazul particular al e-comm şi al platformelor de delivery. Cum ieşi în evidenţă în spaţiul virtual?


13:30. Scurte concluzii. Închiderea evenimentului
13:40. Masa de prânz. Business Networking

SPEAKERI

În ordinea alfabetică:

Valentin-Cristescu

VALENTIN CRISTESCU

Marketing Manager,
Profi Rom Food

"Dialog 1:1"

Bogdana Gheorghe

BOGDANA GHEORGHE

Managing Director,
RetailZoom

Vlad-Giogu

VLAD GIOGU

Group Creative Director,
pastel

"Getting CloSeR to your shoppers"

vicky-laudescu

VICKY LĂUDESCU

Head of Customer Experience,
Carrefour România

"Human touch in customer centricity"

Traian-Nastase

TRAIAN NĂSTASE

Managing Partner,
iSense Solutions

"Unleashing The Power Of Gen Z Insights For In-Store Customer Experiences"

Andrei-Popescu

ANDREI POPESCU

General Manager,
Freshful by eMAG

"Dialog 1:1"

Andreea-Riscu

ANDREEA RÎȘCU

Account Manager,
pastel

"Getting CloSeR to your shoppers"

Cristian-Salceanu

CRISTIAN SĂLCEANU

CEO,
Sezamo

"Dialog 1:1"

Andreea-Tudorache

ANDREEA TUDORACHE

Category Development Manager,
Ursus Breweries

valentina_vesler

VALENTINA VESLER

Director de comunicare,
Carpathian Springs/Aqua Carpatica

"Dialog 1:1"

Ciprian-Vintila

CIPRIAN VINTILĂ

National Trade Marketing Manager,
Lactalis

mihaela.alexandru

MIHAELA ALEXANDRU

Managing Partner,
To Know

REZERVARI

PRET

180
  • + TVA

DISCOUNT PENTRU GRUPURI

  • 5% pentru 2 persoane
  • 7% pentru 3-4 persoane
  • 8% pentru 5 sau mai multe persoane

Alege-ti locurile pe care le doresti la Congresul de Trade Marketing!

3 pasi pentru a-ti asigura locurile cu vizibilitate maxima:

1. Consulta PLANUL SALII pentru a-ti alege locul si masa dar si pentru a vedea lista companiilor confirmate!
(Ex.: masa 1, loc a, b, c...)

2. Completeaza FORMULARUL DE REZERVARE si in cel mai scurt timp iti confirmam rezervarea locului/locurilor in sala!

3. Plateste in 72 de ore de la primirea facturii si pregateste-te de conferinta!

CONTACT

S.C. PIATA TRADE SERVICES SRL
Punct de lucru: Strada Dr. Constantin Severeanu, nr. 22, sector 5, Bucuresti
Cod Unic de Inregistrare: RO 32819829
Nr. Registrul Comertului: J40/2061/2014
Email: office@piatatrade.ro
Telefon: 0741 278 651

FII INFORMAT!