6 MARTIE 2019, EDITIA a VIII-a
STEJARII COUNTRY CLUB, BUCURESTI

RESET 2019

Schimbarea peste noapte a legislatiei – a reglementarii angajarii zilierilor prin OUG 114/2018 – a transformat actiunile in-store in, probabil, cea mai dura provocare a momentului in industria bunurilor de larg consum. Sunt testate rezilienta si inventivitatea profesionistilor din trade marketing, versatilitatea si capacitatea de a reface din mers proiectele, puterea de adaptare la conditii extreme de business. Retailerii, furnizorii si agentiile stiu ca trebuie sa-si atinga obiectivele asumate indiferent de cat de prietenos sau ostil ar fi mediul de afaceri. Asadar, cum se reconfigureaza actiunile de trade marketing in 2019 si in perspectiva ?

PROGRAM

Trade Marketing Congress, editia a VIII-a: RESET 2019



Schimbarea peste noapte a legislatiei – a reglementarii angajarii zilierilor prin OUG 114/2018 – a transformat actiunile in-store in, probabil, cea mai dura provocare a momentului in industria bunurilor de larg consum. Sunt testate rezilienta si inventivitatea profesionistilor din trade marketing, versatilitatea si capacitatea de a reface din mers proiectele, puterea de adaptare la conditii extreme de business. Retailerii, furnizorii si agentiile stiu ca trebuie sa-si atinga obiectivele asumate indiferent de cat de prietenos sau ostil ar fi mediul de afaceri. Asadar, cum se reconfigureaza actiunile de trade marketing in 2019 si in perspectiva ?

9:00AM INTAMPINAREA PARTICIPANTILOR. CAFEAUA DE DIMINEATA

9:15 - 11:15AM SESIUNEA I: ADAPTAREA LA NOUL MEDIU
Retailerii, furizorii de produse si companiile de servicii in-store sunt nevoiti sa identifice solutii de adaptare la noul mediu de lucru. Discutam despre cum privesc si cum primesc profesionistii din trade marketing aceasta noua provocare.

• Ce implicatii are – acum si pe termen mediu – noul regim al zilierilor asupra actiunilor de trade marketing?
• Cum se reaseaza bugetele de trade marketing?
• Exista o parte buna a acestei experiente neasteptate ? Care ar putea fi efectele pozitive asupra industriei?
• Ce schimbari putem astepta in privinta mecanismelor actiunilor de trade marketing, a frecventei si duratei acestora?

11:15 - 11:45AM PAUZA. BUSINESS NETWORKING

11:45AM - 14:00PM SESIUNEA II: TRANSFORMAREA DIGITALA A TRADE MARKETINGULUI
Proces firesc, in trendul normal al lucrurilor, digitalizarea actiunilor in-store ar putea fi accelerata de recenta majorare a costurilor cu personalul. Ce putem observa si invata din ceea ce se intampla la noi si in alte piete dezvoltate?

• Ce tendinte observam in dezvoltarea trade marketingului in pietele avansate?
• Ce noutati sunt in sfera serviciilor digitale la punctul de vanzare?
• Ce putem invata din experientele internationale?

14:00 - 14:30PM PRANZ. BUSINESS NETWORKING

SPEAKERI

Image

IOANA SAPERA Shopper off channel manager, URSUS Breweries

Principala provocare este adaptarea cu succes la schimbarile legislative din sfera noastra de business, continuand sa livram activari de shopper care sa genereze standout la raft si sa capteze atentia prin premii atractive si relevante, in linie cu conceptul campaniei si pozitionarea brandului.

Image

DANA NAE POPA Managing Director, PASTEL

Romania este o tara cu o penetrare foarte buna a internetului, romanii sunt curiosi, iar cand vine vorba de shopping, avem o diversitate buna a formatelor de retail si a tipurilor de shopperi. Asa ca, brandurile si retailerii au ingredientele potrivite pentru a fi cat mai creativi in a testa si implementa campanii digitale in zona de trade. Este nevoie de un pic mai mult curaj, de o alocare mai corecta a bugetelor de comunicare, dar mai ales, de gandit campanii de comunicare in digital care sa porneasca de la nevoile de business ale brandurilor si sa se plieze pe nevoile reale ale consumatorilor.

Image

LAURA IANE Director Creatie, PASTEL

Tot mai frecvent se pornesc discutii despre potentialul de comunicare in trade. Eu cred ca ne scapa problema esentiala, anume aceasta intepenire in timp de care sufera. Daca ne uitam la folosirea tehnologiei in trade-ul romanesc, observam diferente vizibile fata de alte piete europene. Suntem clar in urma. Partea frumoasa e ca asta poate fi un avantaj. Ar trebui sa profitam de orice situatie pentru a recupera. Dar nu oricum. Pentru ca tehnologia nu este o valoare in sine. Ea devine valoaroasa cand se raporteaza la nevoile oamenilor, cand devine relevanta, utila si cand genereaza emotii pozitive.

Image

VICTOR DOBRE Director Executiv, IAA Romania

Tema "adaptarea la noul mediu" o sa fie mereu valabila. Si nu doar din punctul de vedere al inovatiei in era digitala sau al modificarilor de comportament al consumatorului. Dincolo de inovatie si tehnologie traim vremuri volatile in care contextul legislativ se poate schimba dramatic si o intreaga industrie poate fi obligata sa se adapteze, din mers, unor modificari legislative pe care nu le intelege, care nu ajuta mediul de afaceri si care pot produce efecte negative si chiar blocaje in intreg lantul.
IAA Romania va reprezenta mereu interesele industriei si va continua dialogul cu autoritatile pentru prezentarea corecta a efectelor si pentru a propune solutii in folosul comunitatii de marketing si comunicare. Succesul nostru depinde de implicarea membrilor nostri pentru a construi studii de impact corecte si pentru a aduce argumente relevante in dialogurile pe care ni le asumam in numele industriei.

Image

AL KAMARA CEO, Wave Division

Noua lege, prin implicatiile sale, determina atat agentiile de publicitate, in special in zona de BTL, cat si clientii lor, sa regandeasca tacticile de consumer engagement si, cel mai probabil, sa diminueze numarul consultantilor si brand ambasadorilor. Consecintele negative sunt deja vizibile pe cel putin doua paliere: consumatorii au mai putine oportunitati de a primi informatii relevante la punctul de vanzare si, intr-o masura si mai mare, exista un impact negativ in formarea fortei de munca pentru generatia urmatoare, oprtunitatiile studentiilor pentru implicarea in astfel de activitati scazand. Daca ne uitam la 2018, industria a oferit sute de mii de locuri de munca tinerilor care intrau pe piata muncii. Dar, in noile conditii legislative, se estimeaza o scadere importanta. Pe de alta parte, incercam sa dezvoltam solutii inovatoare si servicii integrate pentru clientii nostri, pentru a atinge impreuna obiectivele propuse pentru actiunile de BTL, intr-o piata cu noi si noi provocari.

Image

BOGDAN COLEA National Sales Manager, Grup Cris-Tim

La ora actuala, daca facem referire la schimbarea reglementarii angajarii zilierilor, impactul este unul major asupra companiilor de profil si implicit asupra companiilor care beneficiaza de serviciile acestora fiind fortate de a se repozitiona ca strategie sau de rebugetare. Pentru compania noastra impactul nu este unul major avand in vedere ca la ora actuala avem resursele necesare de a face intern actiuni care erau externalizate.

REZERVARI

PRET

150
  • + TVA

GRUPURI

  • 5% pentru 2 pachete
  • 8% pentru 3 pachete
  • 10% pentru 4 sau mai multe pachete

Alege-ti locurile pe care le doresti la Congresul de Trade Marketing!

3 pasi pentru a-ti asigura locurile cu vizibilitate maxima:

1. Consulta PLANUL SALII pentru a-ti alege locul si masa dar si pentru a vedea lista companiilor confirmate!
(Ex.: masa 1, loc a, b, c...)

2. Completeaza FORMULARUL DE REZERVARE ai trimite-l la noi ca sa operam rezervarea in sala!

3. Plateste in 72 de ore si pregateste-te de conferinta!

CONTACT

S.C. PIATA TRADE SERVICES SRL
Punct de lucru: Strada Dr. Constantin Severeanu, nr. 22, sector 5, Bucuresti
Cod Unic de Inregistrare: RO 32819829
Nr. Registrul Comertului: J40/2061/2014
Email: office@piatatrade.ro
Telefon: 0741 278 651


FII INFORMAT!