7 MARTIE 2018, EDITIA a VII-a, BUCURESTI

EXCELENTA IN EXPERIENTA DE CUMPARARE

VEZI AICI FOTOGRAFIILE EDITIEI 2018

PROGRAM

Trade Marketing Congress este un eveniment distinct, singurul destinat profesioniştilor din domeniu, activi în FMCG.
Abordează integral domeniul Trade Marketingului, de la obiective si strategie, continuând cu concepte şi mecanisme şi încheind cu implementarea, analiza şi optimizarea campaniilor.
Eveniment interactiv, cu durată de o zi, format conferinţă, structurat în paneluri de discuţii. Fiecare panel cuprinde reprezentanţi ai furnizorilor, retailerilor si specialiştilor în servicii (marketing, merchandising, research).

Creşterea eficienţei acţiunilor de trade marketing în FMCG.
Evidenţierea tendinţelor dominante in evoluţia iniţiativelor de trade marketing.

INTAMPINAREA PARTICIPANTILOR. CAFEAUA DE DIMINEATA

SESIUNEA I: CUM CREĂM SUPER-EXPERIENŢE DE CUMPĂRARE ?
Punctele de vânzare sunt spaţiul de desfăşurare a unor acţiuni pe zi ce trece mai complexe, datorită combinaţiei de raţional şi emoţional care trebuie să fie, în acelaşi timp, ingenioasă şi eficientă: să fie impresionantă pentru clienţi şi să puncteze în rata de retenţie a shopperilor sau/şi în dinamica vânzărilor. Retailerii au nevoie să inoveze continuu pentru a crea experienţe de cumpărare memorabile, iar furnizorii de produse şi servicii îşi dezvoltă abilitatea de a-şi racorda iniţiativele în domeniu la viziunea proprie a fiecărui retailer.

• Ce anume face ca o experienţă de cumpărare să fie cu adevărat memorabilă?
• Care sunt elementele cheie cu care shopperii rezonează deplin ?
• Influenţa factorului uman: rolul special al casierei şi al promoterilor.
• Armonizarea iniţiativelor furnizorului cu viziunea distinctă a retailerului pentru crearea experienţelor de cumpărare diferenţiatoare.
• Cum evaluăm corect randamentul investiţiilor în Shopping Experience ?

PAUZA. BUSINESS NETWORKING

SESIUNEA II: CURENTUL MODERNIST ÎN SHOPPING EXPERIENCE
Fiecare brand - de produs ori de retail - creează în jurul său experienţe de cumpărare conform propriului stil şi profilului clienţilor săi, aşadar adecvat prezentului şi anticipând viitorul apropiat. Nu există reţete consacrate în domeniu. Creativitatea, cunoaşterea profundă a shopperilor, viziunea originală şi, nu în ultimul rând, bugetele alocate sunt „ingredientele” principale.

• Ce concluzii putem desprinde din observarea tendinţelor actuale în crearea experienţelor de cumpărare ?
• Integrarea activărilor in-store cu iniţiativele în spaţiul virtual.
• Poveşti adevărate de succes. Detaliile semnificative ale unor studii de caz relevante

PRANZ. BUSINESS NETWORKING

SPEAKERI

Image

MARIA CÂMPEAN National off premise channel manager, URSUS Breweries

Image

ANDRA ŞUMANDEA Specialist Marketing, FARMEC

Image

VIORICA LĂUDESCU Manager național case, CARREFOUR România

Image

DANA NAE POPA Managing Director, PASTEL

Image

IONUT NIŢOI Director magazin, CARREFOUR Colentina

Image

MATTEO TESTORI General Manager, DIALOGICA

Image

IULIAN SUCEVEANU Director Vânzări, AGRICOLA Magazine

Image

CĂTĂLIN BRATU Managing Partner, RETAIL DATA MONITORING

AGENDA

Intampinarea participantilor. Cafeaua de dimineata

SESIUNEA I: CUM CREĂM SUPER-EXPERIENŢE DE CUMPĂRARE ?

CRISTINA ELEFTERESCU, CORA Lujerului

ANDRA ȘUMANDEA, Specialist Marketing, FARMEC

VIORICA LĂUDESCU, Manager național case, CARREFOUR România

MATTEO TESTORI, General Manager, DIALOGICA

CĂTĂLIN BRATU, Managing Partner, Retail Data Monitoring

Pauza. Business networking

SESIUNEA II: CURENTUL MODERNIST ÎN SHOPPING EXPERIENCE

MARIA CAMPEAN, National off premise channel manager, URSUS Breweries

DANA NAE POPA, Managing Director, PASTEL

LAURA IANE, Director de creaţie, PASTEL

IONUȚ NIȚOI, Director magazin, CARREFOUR Colentina

IULIAN SUCEVEANU, Director Vânzări, AGRICOLA Magazine

Pranz. Business networking

REZERVARI

SUPER EARLY BOOKING

100
  • + TVA

EARLY BOOKING

125
  • + TVA

PRET STANDARD

150
  • + TVA

Alege-ţi locurile pe care le doreşti la Congresul de Trade Marketing!

3 paşi pentru a-ţi asigura locurile cu vizibilitate maximă:

1. Consultă PLANUL SĂLII pentru a-ţi alege locul şi masa dar şi pentru a vedea lista companiilor confirmate!
(Ex.: masa 1, loc a, b, c...)

2. Completează FORMULARUL DE REZERVARE şi trimite-l la noi ca să operăm rezervarea în sală!

3. Plăteşte în 72 de ore şi pregăteşte-te de conferinţă!

PARTENERI

Image

CONTACT

S.C. PIATA TRADE SERVICES SRL
Punct de lucru: Strada Dr. Constantin Severeanu, nr. 22, sector 5, Bucuresti
Cod Unic de Inregistrare: RO 32819829
Nr. Registrul Comertului: J40/2061/2014
Email: office@piatatrade.ro
Telefon: 0741 278 651


FII INFORMAT!